Najczęściej zadawane pytania
Proces zamawiania
- Wybierając odpowiedni produkt, zaznacz jego wariant i wybierz ilość i kliknij „Dodaj do koszyka”.
- Po tym możesz dodawać inne produkty lub natychmiastowo przejść dalej, klikając „Przejdź do płatności”.
- Na koniec, uzupełnij swoje dane kontaktowe i dokonaj płatności za zamówienie.
Natychmiast po zaksięgowaniu płatności rozpoczynamy proces realizacji zamówień.
Natychmiastowe potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane na podany adres e-mail lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie istotne informacje dotyczące Twojej przesyłki. Jeżeli masz problem ze znalezieniem potwierdzenia na skrzynce pocztowej prosimy sprawdźić folder spam w przypadku brakupotwierdzenia prosimy sie skontaktować
Natychmiastowe potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane na podany adres e-mail lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie istotne informacje dotyczące Twojej przesyłki. Jeżeli masz problem ze znalezieniem potwierdzenia na skrzynce pocztowej prosimy sprawdźić folder spam w przypadku brakupotwierdzenia prosimy sie skontaktować
W przypadku wystąpienia jakiś pytań prosimy o kontakt meilowy lub przez formularz kontaktowy który jest umieszczony na stronie ,,Kontakt"
Metody płatności
Aby zadbać o poczucie bezpieczeństwa naszych klientów podczas zakupów nawiązaliśmy współprace z takimi operatorami płatności jak:
- Bezpieczna płatność za pośrednictwem PayU
- Szybka płatność przy użyciu BLIKA
- Płatność za pośrednictwem PayPal
- Płatność przy użyciu szyfrowanej karty płatniczej
- Tradycyjnym przelewem na rachunek: xxxxxxxxxxx ( W tytule przelewy prosimy o umieszczenie numeru zamówienia).
W przypadku płatności PayU, Paypal lub BLIK, otrzymasz potwierdzenie transakcji od razu po udanej płatności na podany adres e-mail. W przypadku płatności kartą, potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia.
Prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto kwoty widocznej na końcu procesu składania zamówienia. Zamówienie zostanie przetworzone po zaksięgowaniu płatności.
Przykładowy tytuł:
Jan Kowalski, ul. Główna 3/21, 00-021 Warszawa, Jan.kowalski@gmail.com „Numer zamówienia”
Dane do przelewu:
Nazwa odbiorcy: Velura
Numer Rachunku: xxxxxxx
Zmiany w zamówieniu
Jeżeli zamówienie nie przeszło jeszcze do etapu wysyłki jest możliwość zmiany kolory lub rozmiary. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta kontakt@velura.pl
Możliwość anulowania zamówienia jest możliwa gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta kontakt@velura.pl
Metoda dostawy
Aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów, w każdym zamówieniu zapewniamy BEZPŁATNĄ dostawę.
Przesyłki są doręczane poprzez Pocztę Polską lub firmę kurierską Pocztex.
Na ten moment wysyłamy produkty głównie na terenie całej Polski
Numer do śledzenia paczki zostanie wysłany w mailu z potwierdzeniem wysyłki. Zamówienie możesz monitorować na stronach:http://parcelsapp.com/ lub https://www.17track.net/pl.
Niestety na ten moment nie ma możliwości na płatność przy odbioerze
Czas dostawy
Zamówienia zazwyczaj docierają w około 10-17 dni roboczych od daty w którym nastapiło wysłanie . Mogą jednak wystąpić opóźnienia ze strony przewoźnika, co może prowadzić do wydłużenia czasu dostawy.
Gdy zamówienie nie zostanie dostarczone w ciągu sześćdziesięciu dni od momentu opłacenia, niezwłocznie prosimy o skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta abyśmy mogli przeprowadzić Ci zwrot pieniędzy
Wysyłka zamówień zazwyczaj następuje w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu potwierdzenia płatności. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem oraz numerem do śledzenia na wskazany adres e-mail
Informacje dotyczące przesyłek międzynarodowych mogą być aktualizowane z opóźnieniem kilku dni, dlatego nie zawsze będą one widoczne od razu po wysłaniu paczki. Nie ma potrzeby martwić się, jeśli status przesyłki nie zmienił się przez dłuższy czas w systemie. Niemniej jednak, jeśli po upływie 60 dni od wysłania przesyłki nie dotrze ona do Ciebie, prosimy o kontakt z nami.
Niestety nie ma możliwości wyboru preferowanego terminu dostawy ze względu na to że wysyłamy zamówienia spoza granicy, nie możemy dokładnie określić terminu dostawy.
Maksymalny czas na dostarczenie przesyłki to 60 dni roboczych. Jako że nie mamy wpływu na pracę przewoźnika, uprzejmie prosimy o wyrozumiałość w oczekiwaniu na dostawę oraz o natychmiastowy kontakt z nami w przypadku przekroczenia ustalonego terminu.
Dostawa
Zamówienia wysyłane są z magazynów które są zlokalizowane poza granicami UE
Zdarza się, że w celu skrócenia czasu dostawy produkty zamówione są wysyłane oddzielnie, pochodząc od różnych dostawców. Dzięki takiemu podejściu unikamy opóźnień związanych z kompleksową wysyłką i natychmiastowo przesyłamy dostępne produkty. W rezultacie termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może się różnić.
Reklamacje
W sytuacji otrzymania zamówienia które nie jest w idealnym stanie należy się skontaktować z naszym biurem obsługi klienta. W przesyłanej wiadomości będziemy potrzebowali numeru zamówienia oraz zdjęcie przedstawiające wady, Gdy reklamacji zostanie uznana przez dział reklamacji zwrócimy Ci pieniądze.
Zdarza się tak, że w celu skrócenia czasu dostawy produkty zamówione są wysyłane oddzielnie, pochodząc od różnych dostawców. Dzięki takiemu podejściu unikamy opóźnień związanych z kompleksową wysyłką i natychmiastowo przesyłamy dostępne produkty. W rezultacie termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może się różnić.
Na zwrócenie produktu masz 14 dni od chwili odebrania paczki. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o skontaktowanie się z naszym biurem obsługi klienta
W celu wymiany produktu na inny również prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.